自訂搜尋

2008年6月19日 星期四

又去左玩車車-,-V

琴日用完車之後,
咪走去泊車囉^^
頂!....我個位比人泊左=0=
算泊第二度啦^^
之後夜晚YIN打黎同我講有位泊-,-V
咪走左去泊番好架車囉XD
點知我地又去左去食糖水=0=
揸車既人真係咁鐘意食糖水架咩=_=?
我地兩架車又出左去......
咁我個位泊黎做咩呢-,-
我地去左深井食^^
話咁快食完LU^^
走果時係馬路邊見到隻小動物.........
睇到我地O曬咀@0@
真係冇睇錯架XD

係馬路邊見到的小動物XD

比張大頭相你地睇清楚少少-,-V

係咪0曬咀呢=.=?

之後講講我架車既新乘客.............=]

佢居然係................


POOH仔一隻XD

佢由我上車到落車都會係架車到訓死-,-V

最笑死YIN既就係我幫佢攬左安全帶呀XD

喂!你做咩訓左係司機位到架.........

番去乘客位到訓啦-,-!

最後.....................

我,到家下先知我對車頭燈係咁光架=.=

沒有留言: