自訂搜尋

2008年6月21日 星期六

好想搵番個日出呀T^T



琴晚夜嘛嘛三點幾四點又走左出去揸車..........

走左去搵yin吹水^^

子煙都有出黎=]

首先就同yin去左入油先..........

之後番左入天水圍接埋棋棋-,-

我地四個人就出兩架車,

走左去深井=]

唉!出到去都係得四點幾=[

咁睇日出咪有排等-,-

坐左一陣....

子煙話眼訓............

咁yin就車左子煙番屋企先....

得番我同棋棋係到>.<

果時個天都有少少光架嗱^^

我坐左係車頭到....

棋棋話我坐得好型WO-,-

幫我影左張相=]

就係依張嗱-,-V

棋棋無啦啦話要去廁所wo!


果到荒山野嶺邊到搵個廁所比小姐你呀=.=!

最後都係揸車番轉頭去廁所=0=

佢去廁所係成晚最好笑架XD

我係廁所門口泊低架車就比佢落車去啦.....

佢就係到同我講.....

你做咩坐左係到呀-,-!

你唔陪我入去.................=0=

我諗爆頭都未知咩事...

你去廁所做咩我陪你呀.......

唉!咁咪陪你去囉.....

行左兩步....

就係咁我地就到左女廁門口嗱XD

佢行左入去一步@@

就出番黎望住我...

你做咩企左係到呀.......

陪我入去啦........

哦!咁佢就捉住我左隻手一齊行入去=0=

佢望左一望發覺好多虫虫係到...

就大叫左出黎@0@

又沖番出去....

佢係個廁所門口到望番入去睇下重有冇虫啦....

果啲地方又點會冇虫虫呀=.=!

佢都係唔信.....

入多去一次#.#

唔洗十秒又沖番出黎XD

之後佢去左男廁=0=

男廁又真係冇咩虫WO!!!

佢望左兩望........

得安全....

咁佢就入左去啦.....
點知佢去去下果時@@
又叫到阿媽都唔認得=0=
我沖入去問下佢咩事啦@@
佢話有虫WO!
小姐呀你唔洗驚到咁呀=_=!
出番黎果時見到佢眼都濕埋XD
重好似想喊咁XD
好!完事我地就番番去等日出=]
又係到拎雙節棍黎玩-,-V
等多一陣YIN就番左黎LU^^
我地重落埋沙灘到坐=]
坐左一陣就日出LU.......

就係依個嗱^^

重有埋汀九橋添!

不過幾靚都好0,0

都唔夠係魚排睇靚T^T

好想睇番魚排果個呀T^T

我都好掛住果個日出呀.......嗚嗚

睇完去左元朗飲個早茶^^

飲完就番屋企訓LU......^^

沒有留言: