自訂搜尋

2008年6月8日 星期日

又係玩左架車成日-,-v

今日我又請左假....................
今日因為琴晚訓教之前食左粒安眠藥=_=
起身果時成個人散曬冇曬力咁-,-
所以先請多日炸T^T
咁多位同事唔好怪我呀XD
咁起左身啦............YIN打黎問我去唔去飲茶,
咁我咪話:[是但啦,到時你就打比我啦=]
到最後佢都係冇打到-_-
佢飲完茶就打黎問我去唔去行街=]
都好WO!我係屋企又咁辛苦............
咁同佢會合左之後就去洗車車先^^
洗完就去左屯門行LU=]
我地去左玩具反斗城行左先.........
我 YIN同埋TOMMY三個大細佬.....
係反斗城裹面玩到傻左....
咩都拎得黎玩XD
行完反斗城......
同TOMMY去左買眼鏡.......
揀左唔係好耐.......
就揀中左嗱XD
買完眼鏡.....
就輪到我去買番工鞋^^
行左兩間先睇得中....................
我又買番同之前一樣既鞋嗱-_-V
我地三個都買曬野LU^^
咁咪順便去同小雲打個招呼囉@@
點知小雲佢同朋友傾緊計.....
咁我咪行埋去HIHI佢囉......
點知佢O左咀=0=
呆左咁......
比番個HI我=_=
嗱!唔好再話我行過唔叫你呀^^
我叫左架嗱XD
YIN出去尖咀食飯....
咁我就車番TOMMY番屋企^^
之後西傑打比我話入黎食飯=_=
佢話想睇下架車點樣樣>.<
哦!你咪入黎囉XD
同佢係天水圍爆左轉之後............
我地就搭番車去屯門食飯=]
食完飯就散左水LU^^

正在排隊等洗車車.......^^

哈哈!比人整到成身泡XD

抺靚啲呀.....唔該^^


同佢地係反斗城入面拎左啲字黎玩XD

沒有留言: