自訂搜尋

2008年6月3日 星期二

我有一個新空間^^

啲男仔係咪真係咁鐘意有車轆既野呢=_=?


我勁鐘意單車就識我既人都知架啦XD


有時人地問我有幾鐘意呀!?


我都唔知點答好XD


總之就係勁鐘意啦^^


面頭果部車就唔洗講佢係邊個啦~~~~~~~~~


我諗應該係人都知啦=0=


講就講入面果架..............


佢係yin今日買既新車車^^


部車車叫:monty 221 kemel-,-v


其實依架車又幾靚仔既XD




再黎一張合照=]

佢就係我既新既空間嗱^^

名字:A31^^

之咪就係講緊點解男仔咁鐘意有車轆既野既=_=

不過張相影得好柒呀.....T^T

我同文仔既車-,-V

不過唔知點解影到咁樣樣 T^T

總結................

如果你問我鐘意車定單車多啲..........

我只能夠答既就係........

大家各有高低啦 哈哈!-,-V

沒有留言: