自訂搜尋

2008年6月1日 星期日

n95 8gb出擊嗱XDD

講聲對唔住先^^

因為我近排成日玩部P1I..................

冷漠左部N95 8GB=_=!

好!今次講講部N95先-,-V

佢又多一樣野玩LU^^

今次玩QR CODE...............-,-V

有一樣野叫做QR CODE...........

依樣野可能好多人都咪聽過^^

QR CODE其實係日本現今都好流行下同埋普遍架嗱.........

係香港就唔係好多人識佢=_=


不過係香港QR CODE已經慢慢開始流行架嗱........

我打一個比喻先......

我係一本月刊到搵到一個QR CODE..........

岩岩DL既軟件.........

用黎解QR CODE架^^

係免費架=.=!


之後就用一個軟件影低個CODE.....


(我影唔到影緊果時張相-,-)



就係咁...........

影完之後佢就會自動用電話上網DL左張相落部電話到LU^^


真係好方便丫XD 重有其他用途架^^

依張圖係我個BLOG個網址-,-V

如果你地部電話有依個功能都可以試下架XD


重有一樣野........

我想問一問邊個白痴日日都差唔多兩點就用133打黎呀-,-?

記住打比我唔好用133呀XD

沒有留言: