自訂搜尋

2008年6月17日 星期二

琴晚遊左成晚車河^^

琴晚同大人傾左成個鐘頭電話
傾完之後又係到諗番之前啲野...............
好唔開心呀T^T
咁傾完我就更加訓唔著=0=
咁就打比YIN問下佢遊唔遊車^^
點知佢已經出左去LU=.=!
唉!死仔又唔叫埋我......................
咁我就揸架A31去青馬橋到搵佢=]
一路揸住架車.....一路係到諗=[
大人岩岩同我傾左啲野...........=[
重唔開心T^T
唉!算吧.......專心揸車啦^^
我出到去........
頂.........YIN同柴兄係到睇=0=
咁我地係青馬橋到坐左一陣..........
打左比堂叫埋佢出黎遊車河=]
佢一黎到成車都係人=0=
唔洗咁爆呀=.=!
會合左之後我地三架車去左沙田先^^
行新既8號幹線......
我地一過收費亭........
大獲.....
我唔小心比大油左@@
搞到架車甩尾呀>.<
好彩冇事^^
今次真係好好彩呀-,-V
下次要再小心啲嗱XD
之後YIN比人影左快相>.<
頂....揸得果80都比人影左=0=
去到沙田,
堂話想揸下我架車.........
哦....
咁你咪揸下囉^^
係佢行開左果時........
我坐左係佢架EK3到.......
等我又揸下你架車先^^
笑死我嗱XD
一上到車..........
堂個女仔FD重坐左係到=.=!
唔好理佢先.....
玩下架車先^^
好!入波先...........
頂自動波=0=
問下YIN行車係咪用D波呀XD
佢話係咁我咪入左個D波先囉
之後就重好笑.........
個女仔問我識唔識揸車=.=!
我咪答佢話堂咪揸緊我架車囉XD
放手制......
最白痴既就係我用左隻左腳係咁踩落個迫力到
以為係離合器XD
重要大大力咁踩落去XD
搞到架車唔識郁......笑死XDXDXD
搞左好耐......
我重係唔識整郁架車=.=!
唉!我都係揸番架棍波啦>.<
坐完之後番元朗食野^^
頂......係屯門公路YIN又比人影快相T^T
食完野架車又要食=.=!
架車都食飽野之後我,YIN同埋柴去左屯門碼頭睇日出......
太多雲冇得睇=,=!
最後就番左屋企訓LU=]
YIN係元朗泊車果時唔小心撞到車頭T^T
我去泊完車果時見到隻貓死左係停車場T^T

沒有留言: