自訂搜尋

2008年6月4日 星期三

又係講個車轆=_=

今日本身約左yin去跳車既...........
點知佢同屋企人飲茶=_=
佢同我講話飲到三點到啦.........
咁姐係有排等啦>.<
之後係屋企冇野做,
咪汁下架單車囉................
點知汁汁下.......
發覺架車都應該汁下佢啵^^
咁我咪踩zhi去囉......
我淨係抺個包圍都抺左成個鐘頭呀=0=
原來抺車都好辛苦架 T^T
不過抺完見佢咁靚女都值得既-,-V
望一望個鐘.........
岩岩好三點鐘...........
打比YIN問下佢得咪=_=
OK行得^^
好!走之前同你地兩個死婆影番張相先^^ 如果架車放到係屋企幾好呢^^
放到係屋企咁我咪唔洗出去抺車囉XD
算吧!當我發夢啦=_=!

沒有留言: