自訂搜尋

2008年6月5日 星期四

又走左去遊車河 ^.^ v

琴日本來同yin去跳車既........

點知落雨>. <

冇得踩=_=

所以同佢去左玩車車XD

TOMMY坐佢車.....

我就............冇=_=

咁我驚悶.....所以就搵下人坐我車-,-V

之後我記得小云話如果我去玩車車既話就叫埋佢去=.=!

咁我咪打比佢囉XD

點知佢係荃灣食緊飯........

咁我地都係遊車架啦......

咁咪出左荃灣接小云囉=0=

接左佢之後就出左大埔先........

再入埋西貢=0=

入到西貢就落車周圍行下飲下野咁囉^^

飲完就回程LU^^

一上車果時.........

小云就話眼訓WO!!!!~

咁我咪哦一聲咪算囉=.=!

咁我地開始既時候都揸都得幾快既^^

不過一出到公路..........=.="
小云佢直情訓著左=0=
我只好打比係我前面既yin.........
同佢講話小云訓左lu......
我地慢慢揸啦=.=!
yin都好無奈咁話=0=
哦!咁慢慢黎啦>.<
就係咁我就好安全咁送到佢返天水圍lu^^
其實悶到我仆左係架車到=_=!

我見佢訓到成隻死豬咁果時偷拍既相-,-v

沒有留言: