自訂搜尋

2008年6月11日 星期三

今日都做左幾多野=]


今日又唔洗返工=.=!

晏就點零鐘同YIN去左跳車^^

跳到3點到有人打比佢..........

點知原來係有任務=0=

咁又係跳得一陣T^T

個任務就係出去九龍拎架GTT返屯門比人=0=

咁就返左屋企放低架單車去拎架A31出去囉>.<

今次由YIN揸,我做乘客^^

哈!今次坐車學到野呀-,-V

咁去到九龍等左一陣就搞掂左LU^^

咁之後咪番黎囉^^

咁我就同佢一人一架車^^

頂!我同佢係第二個路口就失散左LU=_=

咁我就慢慢揸等佢係馬路到會合XD

好彩出到公路就有架慢車比我跟XD

如果唔係都唔知幾時會合到LU

返到屯門=]

之後冇野做就返左屋企嗱T^T

一返到屋企開電腦^^

開左電腦唔洗兩分鐘..........

小云就打黎叫我陪佢去買喇叭LU=_=

佢話想借我隻耳仔比啲意見佢WO!

就係咁.............................

同佢出左元朗LU^^

咁咪打比媽咪同佢講話接佢收工一齊搭車返囉^^

哈!睇左一陣..........

得買完=]

時間岩岩好^^

去接媽咪收工=]

咁咪同小云分道揚鑣囉...........

接完媽咪收工........

去搭車果時.........................

又見到小云=0=

好彩我冇差佢錢姐XD

咁同小云吹到返天水圍-_-

又分道揚鑣XD

返到屋企食飯

食完飯又同左金金去跳車車LU^^

跳到12點幾先返-,-V

返到黎又打BLOG囉!

好!我又去試下訓先T^T

我都有好多日都係食左安眠藥先訓到T^T

YIN揸緊架A31^^
正在運送中的GTT.....我揸緊車都咁得閒影相既=_=!

架A31係咪多左啲野呢=.=?

就係波棍到多左個HELLO KITTY嗱-,-V

PS:隻KITTY係珊珊送比我架^^


沒有留言: