自訂搜尋

2008年4月29日 星期二

與P1I相處的第二日=.=!

買左部P1I番黎用左兩日............新買的P1I其實睇落都幾靚仔既^^
不過用落就......有保留呀XD我的N95 8GB與P1I合照^^ 再見嗱.....我的E6^^
一個好普通既桌面=.=我覺得好無聊的捷徑.........
點解可以係桌面周圍擺既=.=!
不過個 捷徑都幾方便丫^^
都可以用到好多野.................................


依個係IPHONE LOCK
不過我係係E6到拎過黎架=.=!

依個係好熟悉既軟件......

叫X-PLORE,

不過我係用左N95 8GB既軟件黎破解架-,-V

P1I本身既WED

我覺得好唔完善囉=_=!

可以叫做咩都冇呀..........

大食之餘又慢WO!!!!

慢對我黎講係好大問題呀>_


又係好熟悉既軟件呀^^

信安易來電防火場.................................

依個就VERY GOOD啦!

因為依個軟件係免費的-,-V

講住咁多先^^

有心機再打過-,-V


1 則留言:

xo 提到...

放心播..p1i好好玩, 你睇我地D post就知道啦