自訂搜尋

2008年4月11日 星期五

買左一隻好得意既人聲cd^^(王者部落)


琴日考完車牌走左去朗豪坊買隻CD^^
搵左一陣,都搵左兩隻心水CD-,-V
一隻就係陳潔麗同埋許樂既閒情雅樂2....
另一隻就係小玉榮子既in Love 迷戀.......
第一隻就聽左小玉榮子先^^(小玉榮子都是中國人黎架)
因為都未聽過佢既聲音=.=!
未聽過都買XD
不過講得係HI-FI碟就一定有保證架啦-,-v
我覺得小玉榮子.....
在唱功上感熟及細緻,由於歌曲多選自男歌手的作品,音域較低,
雖不是非常甜美但卻是很有情感,味道,最重要既係唱腔咬字自然,
小玉榮子的用心演繹可要我死去活來呀XD
另一隻就真係不可不提,,,,,,,,
就係CD王者部落,由自由人組合去演繹......

依一隻碟好得意,

係之前上網見到佢地既評價我先買架........

第二隻就聽LU^^

哈哈!買左隻陳小姐都未聽XD

對唔住呀XD

陳小姐比我聽左啲新CD先啦XD

好,,,,,,,,依隻王者部落真係有一手呀^^

由3男2女組成一個(自由人組合).....

個個口技都好得呀XD

冇錯......係口技=.=!

不要諗埋一邊的喔XD

因為佢地用五張嘴做了主唱,和音,及樂器伴奏.

用人聲扮樂器聲^^

佢地扮到電結他,手鼓,電鼓,bass……

真係好勁呀=.+!

好得意^^

我覺得最好聽既歌就係....南海姑娘

首歌既音場真係正到講唔出有幾好呀XD

唔打住嗱....去聽歌先^^

886

沒有留言: