自訂搜尋

2008年4月28日 星期一

買左部p1i手機 T3T

有好多朋友仔都知道我好鬼憎SE手機架!
因為SE既W系同K系出來出去都係同一個介邪=.=!
我自己覺得SE超屈機呀>.<
所以我就好憎SE嗱!
唉!我部E6因為係半年之內死左3次MON,
而壞既問題都係一樣,
所以依家我對MOTO既信心下跌左好多呀>.<
我第一部用既MOTO係E680I^^
我果時已經用到部E680I去到極限=.=!
我由部E680I改到用左E680G嗱XDD
E680I同E680G其實係同一部電話黎架^^
都係因為部電話既硬體有限=.=!
而小I既系統比較大,
有時行啲大軟件既話,
部電話就會行得好慢..................好慢..........好慢..=_=
慢到我自己接受唔到T^T
好彩^^
有人自己寫左個新系統出黎^^
佢個系統係比小E用架^^
由於佢個系統比較小.............
比較上黎講行得會比小E快^^
而用左果個系統既小E (E680I)都會叫左做E680G (小G)^^
到出到MOTO A1200 明....
對我黎講都冇咩用=_=
因為我部小G都勁過佢啦^^
咁我洗咩買佢丫^^
出到去E6既時候,
我都冇諗住換機架^^
不過我部小G終於死左LU T.T
咁咪迫住買部E6囉^^
開頭都用得幾好架..............
E6都比我搵到啲系統比我改機-,-V
不過有一日............
部E6死左MON.............-_-
咁咪拎去整囉....
之後就...
我比人鎖左部E6呀T_T
搞到我改唔機...
不過都算啦,
部E6都係番工用姐^^
我最愛都係部N95^^
之後部E6又死MON................
再之後呢.............................................................................
又死多一次=0=
我足足整左部機三次 T_T
所以我決定再換機...
不過我又唔會買MOTO住既.....
經我多日既調查.............................................
能夠岩我心水既機得一部XD
不過佢居然係SE既P1I手機 T_T
心諗咩料呀@@
唉!我最憎SE架啦........
不過算啦.........
我都係買左 T_T
由今日開始都要對住部SE手機...
而家先係第二日T_T
點算呀T_T
算啦!
我去同部P1I打交先^^
過多幾日先打報告出黎睇比你地睇下呀^^

1 則留言:

xo 提到...

你話e680g呢....有人寫左個新system出來.咁樣當時係咪重係行linux嫁?好勁原來有D咁野啊..我記得當時可以打gba已經好勁啊