自訂搜尋

2008年4月16日 星期三

係到多謝阿威同佢老婆先^^
多謝你地琴日帶我周圍去呀 Y^.^Y
琴日約左佢地陪我返大陸搵膽.........................
因為用開既電子管唔知點解起唔到流=.=SO買過一套^^
2點鐘到左皇崗口岸等佢地^^
一等就等左成半個鐘呀-,-
算啦!鬼叫我早到左咩XD
我都係第一次見威老婆炸^^
不過佢真係好好人^^
我地第一個目的地就係小不點公司^^
上到去.................
原來間公司得幾個人炸XD
咁之後有個人走埋黎問我要咩....
咁我咪同佢講囉.......
我就同佢講要6c19兩隻^^
佢就叫我等等啦.........
之後唔夠兩分鐘.....
佢叫左我地跟住佢去間房到................
入到房佢就開左部機比我地聽......
之後個人就問我ok唔ok呀=.=!
果陣時我個頭上面爆左好多個問號出黎=.=!
我問番佢咩事....
佢就話咪係依部囉,6c99丫嘛XD
咁大誤會呀.....
我係要6C19呀....不是6C99呀XD
哈哈!
好彩都有係到.......
買左之後.....
順手問問佢果頭邊到有得買CD啦^^
因為有啲CD香港都買唔到=.=!
佢就話好近........
有個叫華強北既地方有好多呀^^
坐巴士都係10分鐘就到....
咁我地一行三人就走左LU^^
去到巴士站有好多人等巴士呀=.=!
咁我咪話唔好搭巴士啦....
因為我係大陸不嬲都好驚搭巴士=.=!
好怕會比人YO我呀!
咁咪話搭的士囉...
佢老婆又話唔好WO!!!
又等左幾分鐘都係未有巴士.....
我就同佢老婆講.....
咁難得我上到黎...唔好要我迫巴士啦XD
YES!!!
搞掂^^就係咁係去左搭的士嗱^^
坐的士去華強都唔洗十分鐘-,-V
一去到阿威話肚餓..
之後去左食味千拉麵^^
三個人食左好多野都係百二蚊炸=.=!
食完野就開始周圍搵CD啦^^
都搵左好耐先搵到呀=.=!
果到成個商場都係買HI-FI架^^正呀XD
入到去都係搵左一陣就搵到嗱^^
買完就行下睇下野囉^^
嘩嘩嘩!而家係大陸買啲野都好貴呀=.=!
有啲喇叭都要十幾萬>.<
唔洗呀>.<
之後見到有間買線既就走左入去睇睇啦^^
都OK平WO!^^!
就係咁我地入左去買下野啦!!!
入一入去都用左成個幾鐘先出得門口=.=!
入左去買左一對線啦^^
同埋買左三粒木^^
買完都諗住走架嗱=.=!
咪坐的士返皇崗口岸走囉.....
不過我坐的士去皇崗口岸既話就會經過下沙既=.=!
咁咪叫埋佢地一齊坐囉....順路丫嘛^^
一去到下沙.......
佢老婆又叫我留低一齊食埋飯先走啦^^
得!OK!冇問題!
咁咪食埋飯先囉^^
就係咁.食完飯,,,,番到屋企都成12點LU=.=!
不過而家係大陸消費都好高下呀=.=!
咁樣上一上去買左少少野又用左千幾蚊@@

新買的線^^都成五百蚊呀T^T

重有果三粒木頭^^
唉!唔好提幾錢嗱=.=!
都貴貴地呀=.=!
不過用左真係好聲啲既^^

沒有留言: