自訂搜尋

2008年4月21日 星期一

王者天下^^



今日都忍唔住手買左嗱=_=

佢又係一隻CD,今次都係因為某一兩隻歌而買左隻碟-,-V

王者天下由三位歌手演唱^^

最重要既係有小玉榮子份丫嘛^^

重上一隻買既小玉榮子迷戀CD,都開始有少少留意依個女仔嗱^^

不過講清楚先=_=

本人對陳小姐的歌聲重有好大興趣架=.=!

因為大家個風格有好大分別,所以有時悶悶地咪聽聽其他囉^^

陳小姐就唔再講嗱^^都講左好多次LU=.=!

等我講講小玉榮子既風格呀^^

我覺得佢唱歌...........

就比較隨心,閒娛輕鬆的風格,值得一提既呢,

就係佢唱得好有感染力呀,

當聽到佢既歌果陣........

只要專心少少.........

之後合埋雙眼.........

我好似發覺到啲野咁...........

.佢係到唱緊既係歌曲中的故事咁............

係好生動架^^

再專心少少..........

我就會見到一個景象係我腦海之中........

叫我留低極深刻印象同埋一張好靚既圖畫呀^^

王者天下VS王者部落

啲兩隻碟都做得好好..........

兩隻都係塗鴉文化既出品^^

兩隻CD既包裝都份量十足同埋豪裝封套,

各有一隻CD同埋一隻DVD9,

而價錢都係五十五蚊=_=!

平到你唔信呀!

聽到靚聲之餘又可以睇到現場拍攝,

所以真係好低買呀XD

講開又講,

我覺得啲兩隻CD聽出黎又真係好有現場感呀,

可能係因為係演奏廳到錄音關係掛^^

陳小姐既CD就由人聲取勝^^

我太愛陳小姐既聲音嗱^^

而王者天下同埋王者部落,

就由現場感取勝^^

總之各有高低啦^^

沒有留言: