自訂搜尋

2008年5月2日 星期五

重唔比我搞掂你=_=!

哈哈!
頂你個肺丫=.=!
整左我兩日...........
搞到我頭都爆埋>.< 唔知死左幾多腦細胞添=_=
講左啲普通野先^^

一個好普通既P1I軟件..........

都係用黎玩下MSN姐^^

就係依個嗱=_=

搞左兩日終於比我入到P1I既C:\SYS嗱^^

入到去既話...............我就可以..........哈哈哈!

改爆佢.............-,-V

依個係P1I本身悶得狠既音樂播放器=.=!

之前因為入唔到個C:\SYS而改唔到佢.......

搞左兩日入左C:\SYS之後我就張本身SE W系列既音樂播放器...........

搬左入去我部P1I到嗱-,-V

好!下一步再睇下有咩可以改先^^


2 則留言:

xo 提到...

都話你會攪得掂啦.車王...我找不到你條片播..係邊到啊...我想睇啊...點解你沒有轉walkman 3.0好型嫁...

單車and E.T 提到...

我其實安裝左walkman 3.0架嗱^^
不過未打出黎姐-,-V