自訂搜尋

2008年7月17日 星期四

你都係時候要休息下嗱T^T

之前有一個對我黎講好重要既女仔..........MAY
佢係一年多之前姐係2006年既11月27號
送左一支原子筆比我....
果時我真係好開心架........
我日日都用佢黎寫野.....
佢都陪過我過左好多日子^^
去過好多地方^3^
不過依一支筆已經比我唔見過兩次了=.=!
第一次係公司唔見左既.....
不過係三日之後比我搵番-,V
第二次就係係個客屋企唔見左=_=!
之後我係夜晚上番去拎番......哈哈!
係啲年半多的時間內.......
佢都陪左我唔少嗱......
不過我對佢好似唔夠愛惜咁........
佢比我搞到傷痕累累嗱T^T
有時真係好唔小心咁整到佢花曬>.<
我為左佢既未來........
我決定左張佢放番入盒........
等佢好好咁休息一下先^^
就係依一支筆嗱-,-V
你好好咁訓下啦XD................
早抖-_-

沒有留言: