自訂搜尋

2008年7月8日 星期二

火都黎埋@.@

今日係嫲嫲生忌..........
又係你離開我地既第一個生辰~~~!
所以今日約左兩個家姐同老豆去拜會嫲嫲
咁我一起身就揸架車去左屯門接我大家姐先啦~~~~
咁佢話重有排先搞得掂=.=!
叫我上去佢果到坐下先wo!!!
咁我上到去.......
佢就搞自己野......化下妝呀咁~~~
咁我咪入左廚房玩下貓囉^^
入到去......
佢地用左好兇狠既眼神望實我=0=
心諗咩料呀=.=?
咁貓不嬲怕陌生人我都知道既-,-v
要同隻貓貓玩咁就一定要比佢聞下你陣味架啦.......
不過佢都係冇聞到=.=
佢地淨係係到啤我@_@!
咁我咪打開個龍比佢地囉...........
頂~一打開個龍+_+
一隻就閃左唔知去邊lu+_+
另一隻就好似以為我想食左佢咁......比我摸下都唔得-,-
不過我一定要捉番果一隻入個龍到先架@@
頂!隻貓閃左入洗衣機後面=.=!
咁我就坐左係到等佢出番黎啦~~~
一等就等左成半個鐘lu>_<都係唔很出番黎-_-
如果我唔捉番佢入去.....咁我就大件事lu......
最後比我諗到用食物引誘佢-,-v
開頭佢都係唔敢出黎=0=
咁我就用左好仁慈既聲線叫左佢出番黎lu-,-v
哈哈!
我諗住佢食食下我咪可以捉番佢入龍丫嘛XD
點知一摸佢就閃番入洗衣機後面去了-,-
佢係驚到冇朋友果隻+_+
唉!我都唔記得引左佢幾多次我先可以摸下佢-,-
到最後..........
咪又係比我捉番佢入去XD
不過真係好慘架T^T
寧願佢地做流浪貓都好過家下啦@@
唉!真係陰公豬LU-,-!
重有樣野未講...................................
佢地兩個好L臭架,都唔知幾耐冇幫佢地沖涼=0=

就係佢地兩個嗱T^T

前面果隻就係走左出黎果係貓貓嗱=.=!

佢啤啤試過想打我架-,-

不過打我唔到-,-V


沒有留言: