自訂搜尋

2008年7月29日 星期二

幫人整電話^^


哈!

我終於可以用我既小腦袋幫到人嗱^^

不過一係就唔幫.............

一幫就幫左兩個LU..............-,-V

話說前晚我一個人遊完車之後......

去威到拎佢部N82番屋企果陣..............

行到西站果時..........

居然撞到樓上樓下WO.........+_+

咁佢就叫我陪佢去買野食.......

咁我咪叫番佢陪我去拎電話囉XD

拎完咪行過去買野食囉^^

行行下比我發現到.........

樓上樓下都係用N82囉.............WOW

之後都講左兩句教下佢用部電話^^

佢都有拎左我部N95黎睇......

佢睇到個頭出曬煙咁滯XD

都係唔知點用XD

之後佢就約左我琴晚上黎我到.............

都係幫佢整電話姐^^

好呀^^

所以...................

我連續幫人整左兩部電話=0=

哈!都幾好丫^^

係啲兩晚搞既N82.........

係啲兩個用家手上接收既電話......
我自己覺得......
樓上樓下依個人幾識用部電話^^
佢都識得去玩下部電話-,-V
阿威佢只不過好普通到唔普通既用家姐=_=!
不過算啦^^兩部電話都唔係我既XD
幫人整完就算啦-_-V
另外有一日返工行經停車場果時見到架跑車........
太靚嗱.........
比我影低左XD

就係依架LU............

我都係第一次見到依隻車炸=0=

太靚嗱>.<

沒有留言: