自訂搜尋

2008年7月19日 星期六

好耐冇見^^

今日本來係要開OT既.......
不過懶過龍......
冇開到-_-!
之後係屋企坐左一陣.......
今埋個早餐.....
就走左去踩單車LU^^
依架車車都跟左我好多年嗱.......
其實我都好耐冇踩到依架單車好耐LU......
真係好對唔住呀^^
好....!
我地兩個去左大堂山到踩^^
今日踩左四轉^^
嘩!好攰呀-0-
我真係退步左好多呀=.=!
踩到最後一轉.....
係上面停車場到坐左一陣休息一下@@!
坐左五分鐘到.........
我就全速爆落山-,-V
可能揸慣左車既關係.......
速度已經習慣左...........
所以用前所未有既速度XD
真係快到冇朋友-,-V
.................
踩完就番屋企沖涼LU^^
依架單車跟左我幾耐呢=.=?
我真係覺得你好令女呀>.<

沒有留言: