自訂搜尋

2008年7月11日 星期五

買左件新T-SHIRT^^

哈哈!琴日本身想開OT既.......
不過唔夠單做所以冇得開=.=!
之後哨牙仔打黎比我問我有咩搞..........
我答既係..........冇-,-V
咁咪打比YIN囉^^
佢同老柴出去報車牌........
咁我地咪一齊出去囉^^
話就話一齊出.....
其實又係出曬兩架車=_=
哈!都出左長沙灣啦^^
咪去一去阿MIKE到囉^^
上到去諗住都全坐一坐就算架啦.........
點知比我醒起@@
ZHI番左新T-SHIRT呀XD
好!唔洗諗啦....
一定要買呀-,-V 哈!就係依一件嗱
又有新T-SHIRT著LU^^
不過其實後面隻公仔係咪有少少怪呢=.=?

沒有留言: