自訂搜尋

2008年2月14日 星期四

試機^o^試機^^試機=.=又試機=.=!

啲幾日一放工就返屋企係咁試機,試到人都冇曬反應=.=,太專心嗱=.=,今朝起身又聽過^^聽聽下發覺唔知點解,用開既DISCMAN,比我聽到有底噪囉>.<咩事呀,之後搞左好耐,都係唔知咩事,重好似多左底噪咁>.<十萬個唔想呀>.< >.< >.<,
哈哈XD之後我行出房,諗住睇下電視啦,居然比我見到佢WOR,:{DVD你乖呀.我帶你入房玩呀XD}
就係咁............就搞到間房好多野咁嗱=.=!
不過冇所謂啦.原來部DVD出黎既聲重正呀XD,重好過之前果啲,嘻嘻^^
用黎聽陳小姐既歌正到爆呀>.<
上面係我最鐘意既CD嗱XD,陳小姐既《鮑比達與陳潔麗》,真係好正 十分滿分呀XD,依隻真係一隻唔聽唔得既CD呀XD.
不過陳小姐唱歌都有唔好的地方既=.=!我就認為係陳小姐太注重歌唱技巧嗱,有時會損傷首歌的感情。希望下一隻碟有改善啦^^
多謝收看XD

沒有留言: