自訂搜尋

2008年2月18日 星期一

終於跑左馬拉松嗱

好耐未試過冇訓覺嗱=.=!跑之前果晚諗左好耐,如果訓左起唔到身點算=.=咁咪1點鐘到落床玩下電腦咁囉^^玩到3點個老友打黎話悶wo,得冇問題我而家過黎你到呀XD,上到個老友屋企玩到4點幾阿水打黎叫我起身=.=!哈哈^^我都冇訓過,點叫我起身呀XD之後過左銀座搭車^^有阿水啦,BEN,阿強,重有好多唔識既人,只係知道佢地都係參加馬拉松既^^,一上到車吹左陣水,之後聽一陣歌,我終於夠膽拎SJ5出街嗱^^之後就係架車到訓左LU,阿BEN又話係尾站落車=.=!點知原來係過左海第一個呀=.=!YO去到換左3,放個水,就要出跑道LU^^慢慢行出去,同水水夾諗住一齊跑既^^點知佢..............算啦^^咁我咪一個人跑囉^^


我係咁跑係咁跑,到第一個折返點,前面個人無啦啦停左唔跑WO,搞到我撞左落去佢到=.=!有少少抽根=.=!我望遠少少見到有水飲WO^^咁咪即刻拎能量包出黎食左先,開頭諗住係等去到8KM先食架,不過抽根所以咪=.=!早啲食囉,之後就一直咁跑WO,見有高手咪跟住佢地囉^^一直跟,係咁跟^^好彩=.=我都可以跑得曬^^雖然我知道我唔係最快果個>.<但係我跑得曬^^總算比到一個人交代丫^^.

返到屋企^^11點幾=.=訓到5點幾,去左牛牛到幫老柴買車拎,幫到人係一件好事呀^^不過比我見到一個好令既袋=.=其實個袋都唔係好令既.最慘就係紅色丫嘛=.=又唔係貴^^所以諗都冇諗就買左LU>.<..................
比你地睇下個袋先^^

沒有留言: