自訂搜尋

2009年4月14日 星期二

S60 軟件 Best TaskMan

第一次講手機軟件................-,-V
都係試下講姐^^
唔鐘意睇既就算啦~~~
Best TaskMan
依個係由我用N73到家下都一定有既軟件
佢係一個系統管理員.....
依個係S60本身自己既管理員............
用家只要 長按"功能表"就會出左黎.....
由此可見都係比較簡單同冇咩作為..........
佢只係可以見到同埋轉換正在使用中的程式............-,-!

而我講既TaskMan
用家都係 長按 "功能表"就會出左上圖依個頁面........
你會見到你正在使用既程式同埋可以轉換正在使用既程式...........
不過係最低會見到電話未用既FREE MENORY.......
當FREE MENORY愈少,手機既速度就會愈慢~~~~~

當然我講得既又點會咁簡單呢!
你可以去選取--->設定--->設定..........

去到依個頁面你就可以設定佢既功能.........
我比較鐘意咁樣設定.........
都可以跟我一樣既...........^^


你跟我一樣設定的話.....
你無論去到邊一個頁面........
你只要按 SHIFT+下方向健........
你就可以好快咁自由轉換你正在使用中既程式.........
方便快捷........^^

另外你可以係Quick start到加入你常用既程式...........

你可以係任何頁面到按 shift+no..............
你就可以快速地開啓你想用的程式.........
當然要係Quick start果到一早加左你想用既程式先啦........

重有係可以係memory到睇下手機,記憶卡既free memory
同埋手機既free ram.........

講多一樣野.......
都幾多人係唔知既~~~~
係e71係待機桌面 長按 "*" 健.........
手機會開啓藍牙..........
再 長按 "*" 健就會關上.............

多謝收看............886~~~

沒有留言: