自訂搜尋

2009年2月16日 星期一

有關nokia5800點用wifi上網問題

岩岩有個人add左我msn, 問我nokia5800點用wifi上網.
家下等我講講啦=]
可以試下咁做既~~~
不過唔一定跟我做既,因為重有幾個方法架^^
只不過係參考一下姐^^
係桌面點功能表如圖點網絡一入到去新機係會去左書籤既求其點個yahoo啦~~~因為第一次連線,所以會有個咁既書面
照點搜尋wlan啦咁搵到wifi之後就點佢啦~
咁依個wifi係有密碼保護既~~~點左之後就會入左依到比你打番個密碼...........入完禁enter就會自己連線=]打岩密碼而個wifi又上到網既,咁就可以成功上網囉-,-!
當手機連線後,桌面右上角會多左一個公仔的.
同埋usb藍牙連左線都會係右上角有個公仔的........

重有一樣野,有野搵人幫唔該客氣少少啦,
你又唔係我啲朋友,我唔係老馮幫你架................
下次唔該比啲禮貌丫-,-!

沒有留言: