自訂搜尋

2008年10月22日 星期三

又做左件好事^^

講好事之前我想問下有邊一個人會放咁多雙節棍係屋企架-,-?
搞咩有成四對雙節棍係我屋企架=.=?
多到玩唔曬XP
好~~~~~~~~講嗱!
我琴日死左去捐血呀>.
我自己都唔記得左上一次係幾時捐LU~~~
都唔緊要啦~
做左好事咪得囉=]
不過我最憎既係~~~~
點解次次捐完血都要人坐十五分鐘先走WO>.
最白痴既係個傻佬冇帶電話出街=0=
哈~~~
搞到傻豬搵我唔到-,-V
我都會唔記得帶電話出街......
講都冇人信呀XD

就係依到嗱-,-!

次次都要人坐十五分鐘先比人走既>.<

之後我就去左訓練........

為出年既馬拉松做準備.....

跑到嘔電既滯=.=!

跑完傻豬黎左搵我~~~~

之後同傻豬食埋野就番左屋企LU^^

返到屋企沖埋涼..........

過左一陣........

頂唔順LU~~~~~

又訓死左~~~哇卡卡XD

補番兩張相先

十月一日單車巡遊^^


單車佬果然重識踩單車呀-,-V


沒有留言: