自訂搜尋

2008年9月22日 星期一

岩岩病好左^o^

哈~
到底我幾耐冇病過呢?!
記得對上果次都好似係上年既事lu~~~~~XD
之前有一晚樓上樓下佢上左黎我到吹水~~~~~~~~~~~~
果日佢其實都已經係病左架嗱~~~~
不過我又冇留意到=.=!
佢重係我間房到係咁咳=0=
我又開住個冷氣WO~~~~~
搞到啲病菌係我間房到四圍飛=U=
就係咁~~~~~~~~
我第二日起身就病左LU~~~~~T^T
不過最搞笑既呢~~~~
樓上樓下病左都唔去睇醫生........
重要四圍傳比人=0=
搞到慧慧都病埋-,-!
佢自己重要覺得好自豪添............囧
依啲就係我同慧慧要食既藥嗱...........>.<"
多到爆呀-,-! 病左留係屋企冇野做就最好係重溫JACKASS啦XD
睇十次笑足十次XDDD


多謝樓上樓下送左依個比我>333<"
超得意呀^o^

沒有留言: