自訂搜尋

2008年8月13日 星期三

都係講講電話先-,-

又係講電話-,-V
...........
我都唔知又邊到講起好>.<
講一講我既入手態度......
每個人對電話既要求都有唔同...........
我既要求就唔好講嗱......
我睇得上眼既就一定係好野黎架啦-,-V
不過都要睇番我果一期好邊一個系統XD
我除左WM之外都好似咩機都玩過咁...........=0=
不過我最鐘意既呢係...........SymbianS60系統既手機^^
我開頭都唔係好想用佢架.........
因為開頭都係用Linux手機........
例如有E680I同E6都用過^^
佢比我既感覺都好穩定.....................
支援既軟件都叫好多架^^
所以之前一直自閉用左Linux好耐下=.=!
不過我之後都係放棄Linux..........因為Linux好悶呀>.<
之後就接觸Symbian 嗱=]
例如有7610 N70 N73 N95 8GB
都用過OK多手機=.=!
由Symbian S60 V2.1用到家下既S60 FP1..........
都用左幾年既時間...^^
睇住佢既發展真係好開心架^^
又有多到數唔曬既軟年>.<
可以無限地擴充手機功能............
佢又能夠做到一個私人助理既身份..........
所以Symbian真係好好用架^^
佢家下重要去到Symbian S60 FP2介面我都重未去試用呀XD
三星同LG都有用Symbian既=]
不過最有信心既都係NOKIA囉^^
因為實在太好用嗱..........
所以到現時我入得手既都會係用Symbian系統既手機=]
我一定唔會盲目地追求新手機-,-V
PS:家下用緊N95 8GB同SE P1I

沒有留言: